Em sembla que la recepta dels panets de iogurt és una de les que corren més per la xarxa. La podeu trobar aquí i aquí. És un d’aquells casos on és evident que, si corren per tot arreu, per alguna cosa deu ser. És la cosa més semblant a una recepta viral que he vist. Anem al gra.
Ingredients:
- 500 g de farina de força (en el meu cas 250 rincón del segura + 250 farina de força del mercadona)
- 30 g de sucre
- 1 sobre de llevat sec
- 200 g de iogurt natural
- 120 g de llet
- 1 ou
- 60 g de mantega
- 6 g de sal
Al primer enllaç us expliquen com fer-ho a ma, però jo vaig tirar de panificadora. Vaig posar primer la llet i el llevat, després el iogurt l’ou, la mantega i el sucre i al final la farina i el llevat. Vaig engegar la panificadora amb el programa de massa + llevat, vaig formar els panets, els vaig pintar i els vaig coure a 180º 20 minuts.
El resultat:
Boníssims. No m’estranya que la recepta circuli tant.
Hola Nuria, primer de tot Bon Any!!
i segon, veig que el nou any ens segueixes portant unes receptes de pa exquisites, com aquests panets…tenen una textura i esponjositat bestials.
Molts petonets maca!
Hola Núria ahir vaig fer el pa x coca i vaig sopar de “lujo”. Avui faré els panets de iogurt que tenen una pinta ummm
Si us plau agafa vacances aviat i afegeix mes pans 🙂
Ptns. Eva
Que guai! El pa de coca és un èxit total.
Avui he fet galetes. :))))
Retroenllaç: Panets de iogurt 2.0 | Panificant